- Obecnie brak na stanie

Brutto
WÓZEK GENUA 3w1 GONDOLA+SPACERÓWKA+FOTELIK Z ADAPTERAMI
W KOMPLECIE RÓWNIEŻ :
TORBA, FOLIA PRZECIWDESZCZOWA, MOSKITIERA, UCHWYT NA KUBEK, 3 POKROWCE - DO WERSJI
GŁĘBOKIEJ, SPACEROWEJ I FOTELIKA, ADAPTERY DO MONTAŻU FOTELIKA NA STELAŻ.
WÓZEK
rączka ze skóry ekologicznej z regulacją wysokości
obrotowe koła przednie 360 stopni (z możliwością blokady)
regulacja zagłówka gondoli
materac w gondoli
ustawienie siedziska przodem lub tyłem do kierunku jazdy
wentylacja budki gondoli
regulowane oparcie i podnóżek w siedzisku spacerówki
zdejmowana barierka w wersji spacerowej
pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa
funkcjonalny torba na akcesoria
kompaktowa aluminiowa rama
żelowe lub pompowane koła przednie i tylne
dodatkowe amortyzatory w stelażu
gondola z tworzywa sztucznego(wewnątrz 100%bawełny)
zamykany koszyk na zakupy
pokrowiec na nogi do gondoli, spacerówki i fotelika
folia przeciwdeszczowa
moskitiera
Dane techniczne:
Waga wózka w wersji głębokiej: 14kg
Waga wózka w wersji spacerowej: 14kg
Całkowita wysokość wózka z gondolą: 125cm
Rozstaw osi: 59cm
Wymiary po złożeniu wózka z kołami (dł/wys/szer):
93cm / 31cm / 62 cm
Wymiary spacerówki :
- dług. oparcia - 52 cm - szer.wew. siedziska - 34 cm
- dług.siedziska-25 cm
-dług.podnóżka 18cm
.
W KOMPLECIE Z WÓZKIEM FOTELIK DO 13 KG
Do kompletu możliwość dokupienia bazy isofix do samochodu.
Wentylacja w budzie głębokiej i regulacja oparcia w gondoli
System SAS
Shock Absorption System – system amortyzacyjny, który odpowiada za absorpcję wstrząsów. Jego efekty widzi się m.in. podczas jazdy po kostce brukowej lub przy uderzeniu kołem o krawężnik. Dzięki niemu dziecko w wózku ma zapewniony jak najwyższy komfort, a sam wózek pozostaje w idealnym stanie technicznym. Każdy element obrotowy został wyposażony w odrębny amortyzator – co pozwala na ich funkcjonowanie niezależnie od siebie.
System DMS
Direction Memory System – system zapamiętujący położenie koła po jego oderwaniu od podłoża. Dzięki niemu podczas pokonywania nierówności – przy oderwaniu jednego z kół od ziemi – nie kręci się ono wokół własnej osi, a pozostaje w unieruchomionej pozycji. W związku z tym po kolejnym zetknięciu z podłożem nie zablokuje się.
Hamulec Stop&Go
W wózkach stosujemy nowy pedał hamulca. Warto zauważyć, że został on zaprojektowany w taki sposób, by zapewnić jak najwygodniejszą obsługę. Pedał hamulca jest wyprofilowany, aby wygodne było nie tylko jego uruchomienie, ale i zwolnienie. Dzięki temu można go łatwo obsługiwać – także w sandałach, lekkich klapkach czy butach o powierzchni wrażliwej na zarysowania.