Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia sa przyjmowane przez strony www.mikrus.com.pl.

Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie. Klientom indywidualnym wystawiamy paragon fiskalny do każdego zakupu. Dostawy realizowane są na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Termin realizacji Państwa zamówienia przez sklep nie powinien przekraczać 21 dni roboczych (w przypadku braku wybranego koloru) 

Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy.

Razem z przesyłką towaru dostarczane są: gwarancja, instrukcja obsługi

KOSZT WYSYŁKI NA TERENIE POLSKI - od 30 ZŁ

Zgodnie z ustawa z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów (Dz.U.z 2000r. Nr 22 poz.271 z

późniejszymi zmianami) klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty

otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w stanie

niezmienionym (w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania) wraz z dowodem zakupu oraz karta

gwarancyjna. Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.

W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności, należy skontaktować się z naszym sklepem.

Reklamacje z tego tytułu zostaną uwzględnione, jeśli w obecności spedytora zostanie spisany protokuł

reklamacyjny. Towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego mikrus.eu są fabrycznie nowe i są objęte

rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu

Cywilnego. Do towarów objętych gwarancją producenta dołączona jest podstemplowana przez Sprzedającego

karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu, które stanowią podstawę do reklamacji.

W celu złożenia reklamacji należy:

1. zawiadomić sklep o zamiarze złożenia reklamacji przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie;

2. dostarczyć reklamowany towar na adres wskazany przez sprzedawcę.

W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i ponownie

dostarczony na koszt sprzedawcy.